مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 23:152023-06-18سياسي

«قزوین» رتبه سوم کشور در زمینه پیشگیری از وقوع جرم را کسب کرد


بر اساس اعلام آمار از سوی قوه قضاییه و با همکاری تمامی دستگاه های مربوطه، استان قزوین رتبه سوم کشور را در زمینه پیشگیری از وقوع جرم کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در اولین نشست پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین در سال جاری که  در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس اعلام آمار از سوی قوه قضاییه و با همکاری تمامی دستگاه های مربوطه، استان قزوین رتبه سوم کشور را در زمینه پیشگیری از وقوع جرم کسب کرد.

وی افزود: پیشگیری از وقوع جرم از مهمترین اولویت های دستگاه های متولی در این زمینه بوده و باید مسئولان دستگاه ها در این زمینه تلاش کنند چرا که با همت و مشارکت همه جانبه می توان از طریق پیشگیری از جرم، از وقوع خسارت به شهروندان، اماکن و تاسیسات دولتی و ناامنی های ناشی از آن جلوگیری کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: اگر مسئولان و مردم به درستی به وظایف خود عمل نکنند و جرمی در جامعه واقع شود، علاوه بر ترک فعلی که صورت گرفته خسارات زیادی به شاکی، متهم، خانواده ها و حتی عموم جامعه تحمیل خواهد شد.

شعبانی اضافه کرد: بیش از 210 تکلیف در زمینه پیشگیری از وقوع جرم برای 27 دستگاه تدوین شده و وظیفه پیشگیری از وقوع جرم بر عهده سه قوه بوده و تمامی دستگاه های مسئول باید با یک برنامه ریزی مشخص و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قزوین» رتبه سوم کشور در زمینه پیشگیری از وقوع جرم را کسب کرد

«قزوین» رتبه سوم کشور در زمینه پیشگیری از وقوع جرم را کسب کرد