مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-08سياسي

نشت اشعه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه نگران کننده نیست


موضوع سرقت سرب های بکار رفته در اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه چند روزیست حسابی صدا کرده و نگرانی هایی را برای مردم و بویژه بخشی از کادر درمان که در این بیمارستان مشغول کار هستند، - نشت اشعه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه نگران کننده نیست ایسنا/کرمانشاه موضوع سرقت سرب های بکار رفته در اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه چند روزیست حسابی صدا کرده و نگرانی هایی را برای مردم و بویژه بخشی از کادر درمان که در این بیمارستان مشغول کار هستند، ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجرا از آنجا آغاز شد که چندی پیش خبری مبنی بر سرقت سرب های اتاق رادیو تراپی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه و نشت اشعه به بیرون اتاق منتشر شد.

متعاقب آن دکتر محمدی ریییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشستی خبری با تایید خبر سرقت و نشت صورت گرفته، اعلام کرد که هنوز هیچ مستندی از آسیب های احتمالی این موضوع به افراد حاضر در محیط اطراف واحد رادیوتراپی وجود ندارد و تمام صحبت ها در این زمینه در حد احتمالات است.

استاندار کرمانشاه نیز 13 خرداد برای بررسی موضوع سرقت سرب های واحد رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) راهی این بیمارستان شد و یک تیم ویژه را مامور پیگیری این موضوع تا رسیدن به نتیجه نهایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت اشعه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه نگران کننده نیست

نشت اشعه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه نگران کننده نیست