مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-09سياسي

راه اندازی پایگاه غدیرشناسی در شهرستان داراب


پایگاه غدیرشناسی شهرستان داراب با رویکرد نقد تفکرات انحرافی و ارائه آموزه های ولایی، با حضور رییس موسسه غدیرشناسی کشور در داراب افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، پایگاه غدیرشناسی شهرستان داراب، امروز با حضور آیت الله شاه آبادی، رییس موسسه غدیرشناسی کشور، فعالان فرهنگی فارس، غدیرپژوهان و مدیران پایگاه های غدیرشناسی شهرستان در محل مصلی نماز جمعه داراب افتتاح شد.

این پایگاه با مشارکت معاونت فرهنگی دفترامام جمعه داراب، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه، آموزش و پروش-پایگاه های بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی، سه شنبه های مهدوی و چهارشنبه های امام رضایی در سطح شهرستان فعالیت می کند.

مباحث دروس برای غدیرپژوهان شامل: غدیر و مهدویت ، غدیر و ولایت فقیه، غدیر و امامت ، غدیر و انقلاب اسلامی، غدیر و امام علی، همچنین غدیر و سیاست می باشد.

نگاه جامع و کامل برگرفته از اصل ولایت فقیه موسسه غدیرشناسی کشور توسط  آیت الله سعید شاه آبادی، نوه آیت الله محمدعلی شاه آبادی استاد حضرت امام خمینی(ره) بیش از یک دهه پیش تاسیس شد.

این مؤسسه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی به انگیزه تربیت متخصص در مورد غدیر، به کاری مداوم و مستمر می پردازد و تلاش می کند طبق توصیه آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدظله العالی، دامنه نهضتی را که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه غدیرشناسی در شهرستان داراب

راه اندازی پایگاه غدیرشناسی در شهرستان داراب