مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 20:352023-05-28بين الملل

همسر شهید خضر عدنان در گفت و گو با فارس: پیکر همسرم هنوز در اسارت صهیونیست هاست


همسر شهید خضر عدنان در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت که گروههای مقاومت باید رژیم اشغالگر را برای تحویل پیکر شهید تحت فشار قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رنده موسی همسر شهید شیخ خضر عدنان که در تاریخ دوم می (12 اردیبهشت) پس از قریب به سه ماه اعتصاب غذا در اسارت رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، به خبرنگار فارس گفت که پیکر این شهید همچنان در اسارت اشغالگران است.

او گفت که گروههای مقاومت باید برای تحویل پیکر شهید خضر عدنان، رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند.

رنده موسی افزود: شیخ در هیچ دادگاهی محکوم نشده بود و باید آزاد می شد، این حق خانواده اوست که بدانند واپسین لحظات شهید خضر عدنان چگونه گذشت و اینکه پیکر او اکنون کجاست .

به گفته منابع فلسطینی هم اکنون پیکر بیش از 100 شهید فلسطینی در اسارت رژیم صهیونیستی است و اشغالگران از پیکر شهدا برای چانه زنی استفاده می کنند.

در همین حال داوود شهاب از رهبران جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت که تلاش هایی در راستای بازگرداندن پیکر شهید خضر عدنان و تحویل او به خانواده اش برای برپایی یک تشییع جنازه باشکوه در جریان است.

همسر این شهید در ادامه در پاسخ به اینکه شرایط فرزندان شهید خضر عدنان چگونه است، گفت: الحمدالله شبیه شیخ هستند و ان شاء لله همانند او می شوند، خداوند ما را برای ترب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر شهید خضر عدنان در گفت و گو با فارس: پیکر همسرم هنوز در اسارت صهیونیست هاست

همسر شهید خضر عدنان در گفت و گو با فارس: پیکر همسرم هنوز در اسارت صهیونیست هاست