مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 19:162023-06-20سياسي

تهران، پایلوت «الگوی شهر سالمند» می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در سومین جلسه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) با اشاره به اهمیت عدالت سلامت اظهار کرد: برای تعیین شاخص های سلامت و تبدیل آن به برنامه با توجه به وضع موجود و اهداف ترسیم شده در وضع مطلوب باید سیاست ها، برنامه ها و تدوین شرح وظایف مشخص شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت مرکز تلفیق داده گفت: با تمرکز بر شبکه اطلاعات استانی می توان اقدامات را عملی کرد که در این راستا وجود زیرساخت ها در تهران با استفاده از شبکه های ارتباطی برای انتقال اطلاعات موثر است.

استاندار تهران با اشاره به پیوستگی نظام سلامت و اینکه در تهران با خرده فرهنگ ها مواجه هستیم، ادامه داد: تنوع زندگی، معاشرت و غیره نیازمند تحلیل است و باید به لحاظ آماری نیز مشخص شود؛ همچنین تامین سلامت افراد جامعه به رشد سایر شاخص ها نیز کمک می کند؛ از این رو تمرکز بر نظام سلامت اهمیت بسیاری دارد و همکاری بین دستگاهی برای تاثیرگذاری اقدامات نیز باید تقویت شود.

فخاری با اشاره به تدوین 3 سند سلامت افزود: اسناد باید قابلیت تبدیل به برنامه اجرایی را داشته باشند و بر اساس آن سازمان های متولی در هر زمینه شناسایی و اقدامات، روند اجرایی به خود بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران، پایلوت «الگوی شهر سالمند» می شود

تهران، پایلوت «الگوی شهر سالمند» می شود