مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-10بين الملل

بررسی پرونده سوریه در دیدار لاوروف و پدرسن


فرستاده سازمان ملل به سوریه گفت که با وزیر امور خارجه روسیه درباره راه های حمایت از فرآیند سیاسی در سوریه گفت وگو کرده است.

- فرستاده سازمان ملل به سوریه گفت که با وزیر امور خارجه روسیه درباره راه های حمایت از فرآیند سیاسی در سوریه گفت وگو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، گی یر پدرسن، فرستاده سازمان ملل به سوریه روز جمعه گفت که با سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه درباره راه های حمایت از فرآیند سیاسی در سوریه و ضرورت از سرگیری هر چه سریعتر فعالیت کمیته قانون اساسی گفت وگو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست نیوز، پدرسن پس از دیدار با لاوروف در مسکو در کانال خود در تلگرام نوشت: با لاوروف درباره راه های تقویت فرآیند سیاسی مطابق با قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل با در نظر گرفتن تحولات اخیر بین المللی و منطقه ای گفت وگو و به ضرورت از سرگیری فعالیت کمیته قانون اساسی در اسرع وقت اشاره کردم.

چهارشنبه گذشته نیز، سرگیی ورشینین، معاون وزیر امور خارجه روسیه با پدرسن در مورد مسائل سوریه گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره دیپلماسی روسیه در این گفت وگو، رایزنی مفصلی درباره موانع حل و فصل موضوع سوریه در چارچوب سازمان یافته آن در شورای امنیت سازمان ملل صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده سوریه در دیدار لاوروف و پدرسن

بررسی پرونده سوریه در دیدار لاوروف و پدرسن