مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-20پزشكي

لزوم تامین نان سالم به عنوان قوت غالب جامعه / اهمیت بازنگری برخی قوانین


رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: با توجه به اینکه نان قوت غالب جامعه است باید برای رفع چالش های آن اهتمام داشت و همه دستگاه های عضو شورای عالی و همچنین صنعت تولید نان از پیش تولید، - مزرعه تا سفره در کنار یکدیگر برای تامین نان سالم تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، در پی تصویب سند ملی امنیت غذا و تغذیه 1411-1402 در هفدمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، چهارمین جلسه کمیته فنی بهبود کیفیت نان با محوریت امکان سنجی تولید نان با آرد کامل در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی برگزار شد.

بهبود کیفیت و سلامت نان یکی از برنامه های اولویت دار در سند ملی است که با توجه به بیانات رییس جمهور در خصوص تأمین امنیت غذایی و بهره مندی عادلانه آحاد مردم از سبد غذایی سالم، مطلوب و کافی، آب و هوای پاک، امکانات ورزشی همگانی و فرآورده های بهداشتی ایمن همراه با رعایت استانداردهای ملی و معیارهای منطقه ای و جهانی بطور جدی پیگیری شود.

دکتر محمد اسماعیل مطلق - رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: این دبیرخانه بر اساس ماده 7 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور که وظایف قانونی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی را تعیین کرده است، موضوع بهبود کیفیت نان در زنجیره گندم، آرد و نان را در دستور کار فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین نان سالم به عنوان قوت غالب جامعه / اهمیت بازنگری برخی قوانین

لزوم تامین نان سالم به عنوان قوت غالب جامعه / اهمیت بازنگری برخی قوانین