مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:492023-06-12اجتماعي

کشاورزان سیل زده الموت غربی چشم انتظار کمک مسئولان


بارش سنگین باران روزهای گذشته در الموت غربی، آسیب جدی به زیرساخت های تعدادی از روستاهای این منطقه به ویژه در بخش کشاورزی وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به دنبال بارش سنگین باران روزهای گذشته در نقاط مختلف استان قزوین به خصوص در الموت غربی، آسیب های جدی به زیرساخت های تعدادی از روستاهای این منطقه وارد شد.

در این رابطه علی زرآبادی پور بخشدار الموت غربی در گفت و گو با خبرنگار فارس در رابطه با آخرین وضعیت خدمت رسانی دستگاه های دولتی به مناطق سیل زده اظهار کرد: در اولین ساعات پس از جاری شدن سیل دستگاه های خدمات رسان در منطقه حاضر شده و با تمام توان به خدمت رسانی به مردم پرداختند.

وی از آسیب دیدگی لوله های آب شرب دو روستای روح آباد و قسطین ناحیه خبر داد و عنوان کرد: در پی وقوع سیل اخیر لوله های آب شرب این دو روستا آسیب جدی را متحمل شده و در همان ساعات اولیه پس از وقوع سیل تا رفع کامل آسیب دیدگی لوله، آب شرب مورد نیاز این روستاها با تانکرهای سیار تامین شد.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه بیش ترین آسیب سیل اخیر در حوزه کشاورزی بوده است، گفت: 25 هکتار باغ میوه، 12 هکتار زمین شالیزار، 12 باب سر دهنه آب کشاورزی و نیم هکتار تاسیسات آبیاری قطره ای در روستای های الموت غربی در این حادثه آسیب دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان سیل زده الموت غربی چشم انتظار کمک مسئولان

کشاورزان سیل زده الموت غربی چشم انتظار کمک مسئولان