مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-07بين الملل

باگذشت 45 سال از توافق صلح، تنفر مصری ها از تل آویو بیشتر شده است


یک تحلیلگر سیاسی صهیونیست به افزایش تنفر ملت مصر از رژیم صهیونیستی با وجود امضای توافقنامه صلح میان دو طرف اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رأی الیوم، أریییل کهانا تحلیلگر سیاسی صهیونیست در گزارش خود در روزنامه اسراییل الیوم نزدیک به حزب حاکم رژیم صهیونیستی نوشت که روند صلح میان تل آویو و قاهره که بیش از چهار دهه از آن می گذرد باعث نشده نظر ملت مصر نسبت به این رژیم تغییر کند.

در این گزارش آمده است، بعد از گذشت 45 سال از امضای توافقنامه صلح کمپ دیوید میان مصر و رژیم صهیونیستی، این روند هنوز سرد بوده و به نتایج مطلوب خود دست پیدا نکرده است.

کهانا به عملیات محمد صلاح سرباز مصری در مرز مشترک با ارضی اشغالی و هلاکت سه نظامی صهیونیست اشاره کرد و نوشت، درسی که می توان از این عملیات گرفت این است که با وجود همکاری های امنیتی و سیاسی میان قاهره و تل آویو، ملت مصر از رژیم صهیونیستی متنفر است و این تنفر همچنان ادامه داشته و حتی بیشتر شده است چرا که این نخستین عملیات در نوع خود نبوده و طی دهه های اخیر عملیات مشابهی نیز رخ داده است.

یونی بن مناحیم یک روزنامه نگار صهیونیست نیز اعلام کرد که وجود نیروهای مسلمان و متدین در سرویس های امنیتی مصر و اردن باعث می شود توافقنامه های صلح به خطر بیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باگذشت 45 سال از توافق صلح، تنفر مصری ها از تل آویو بیشتر شده است

باگذشت 45 سال از توافق صلح، تنفر مصری ها از تل آویو بیشتر شده است