مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-16بين الملل

واشنگتن: گزارش ها درباره توافق موقت درست نیست


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن به تعامل دیپلماتیک برای پیگیری همه اهدافش در ارتباط با ایران در هماهنگی کامل با متحدان و شرکای خود ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تحرکی در زمینه نگرانی های مشترک آمریکا و ایران وجود دارد؟ بدون در نظر گرفتن نقش کشورش در ایجاد تنش در منطقه و همچنین خروج یک جانبه آمریکا از برجام و نقض تعهدات آنها گفت که ما می خواهیم اول، ایران گامهایی برای کاهش تنش بردارد که البته این اقدامات شامل محدود کردن (مهار) برنامه هسته ای ای این کشور می شود.

دوم اینکه از ایران می خواهیم که آنچه اقدامات بی ثبات کننده در منطقه می خواند را متوقف کند.

وی در حالی که مقامات ایران مکررا اعلام کرده اند که ما در جنگ روسیه و اوکراین هیچ طرف جنگ قرار نداریم از ایران خواست آن چه حمایت این کشور از جنگ روسیه علیه اوکراین می خواند را متوقف کند.

بر اساس گزارش العالم، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین گفت که ایران باید آمریکایی هایی را که به ادعای وی به صورت غیر قانونی و به عنوان اهرم سیاسی زندانی کرده را آزاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: گزارش ها درباره توافق موقت درست نیست

واشنگتن: گزارش ها درباره توافق موقت درست نیست