مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-18اجتماعي

آغاز فعالیت های تابستانی دانش آموزان استثنایی از اول تیر


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به تشریح برنامه های این سازمان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمید طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست خبری که امروز در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد، اظهار کرد: از بهمن سال گذشته سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان را شروع کردیم و امروز پایان فاز اول سنجش است که 90 درصد دانش آموزان تحت پوشش، سنجش شدند.

  وی با اشاره به تهیه الگویی برای موضوع تشخیص، توانبخشی و مداخله به هنگام، گفت: برنامه ریزی کردیم تا فعالیت های تابستانی دانش آموزان استثنایی از اول تیر آغاز شود که600 پایگاه تابستانی با برآورد حضور 8 هزار دانش آموز پیش بینی کرده ایم البته سال گذشته 10 هزار دانش آموز شرکت کردند.

طریفی حسینی با بیان اینکه اردوهای یک روزه و چند روزه برای دانش آموزان استثنایی پیش بینی شده است، گفت: امسال برای اولین بار اردوی زیارت اولی ها را با حضور 500 دانش آموزان و 100 سرپرست برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های تابستانی مبتنی بر 6 ساحت تربیتی برگزار می شود، اضافه کرد: مهارت خودآگاهی، حل مسأله و مهارت های زندگی در برنامه ها مورد توجه است و همچنین مسابقات ورزشی و فرهنگی برای دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت های تابستانی دانش آموزان استثنایی از اول تیر

آغاز فعالیت های تابستانی دانش آموزان استثنایی از اول تیر