مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-07پزشكي

ورود هیأتی از سازمان انرژی اتمی به کرمانشاه برای بررسی حادثه بیمارستان امام رضا(ع)


درپی بروز مشکلاتی در اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) و نگرانی های بوجود آمده، هیأتی از سوی سازمان انرژی اتمی ایران برای آزمایش پرتوسنجی (دزیمتری) وارد کرمانشاه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پی بروز مشکلاتی در اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) و نگرانی های بوجود آمده، هیأتی از سوی سازمان انرژی اتمی ایران برای آزمایش پرتوسنجی (دزیمتری) وارد کرمانشاه شد و قرار است نتیجه آزمایشات خود را طی روزهای آینده اعلام کنند.

ماجرای پرغصه بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه حکایت از سرقت سرب های تنها اتاق رادیوتراپی دولتی بیماران کرمانشاه و ایلام دارد که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اوایل اردیبهشت ماه متوجه به این سرقت می شود.

به اذعان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، آخرین دوزیمتری انجام شده از این دستگاه بهمن ماه سال گذشته انجام شده و طی اسفند و فروردین ماه هم دستگاه به علت نقص فنی غیرفعال بوده و در اوایل اردیبهشت ماه هم گزارش سرقت داده می شوند که بلافاصله اقداماتی حفاظتی از جمله خاموشی دستگاه، مسدود کردن منطقه ای که در خطر نشت اشعه است، را لحاظ می کنند.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه نسبت به این سرقت ناجوانمردانه واکنش نشان داده و خواستار اطلاع رسانی جزییات موضوع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هیأتی از سازمان انرژی اتمی به کرمانشاه برای بررسی حادثه بیمارستان امام رضا(ع)

ورود هیأتی از سازمان انرژی اتمی به کرمانشاه برای بررسی حادثه بیمارستان امام رضا(ع)