مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-18بين الملل

حماس: ساخت شهرک های صهیونیستی به اشغالگران مشروعیت نمی بخشد


در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از 4500 واحد صهیونیست نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به این اقدام صهیونیست ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، با صدور بیانیه ای نسبت به تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر برگزاری مناقصه ساخت بیش از 4500 واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری واکنش نشان داد و آن را محکوم نمود.

جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد: تداوم اقدامات اشغالگران صهیونیست جهت یهودی سازی سرزمین مان، فلسطین که آخرین نمونه آن تصویب برگزاری مناقصه ساخت بیش از 4500 واحد صهیونیست نشین در چندین شهرک صهیونیستی در کرانه باختری بوده را محکوم می کنیم.

حماس با تأکید بر مقاومت ملت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست تصریح کرد: این دست پروژه های استعماری که هدفشان یهودی سازی فلسطین است، به حضور اشغالگران در فلسطین مشروعیتی نمی بخشد و ملت ما با تمامی ابزارهای در دسترس خود، به مقاومت در برابر آنان برخواهد خواست.

جنبش حماس در بیانیه خود جامعه بین الملل و به ویژه سازمان ملل متحد را به اتخاذ گام های جدی و فوری جهت توقف این پروژه های یهودی سازی که باعث افزایش تنش در منطقه می شوند و صلح و امنیت آن را تهدید می کنند، فراخواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: ساخت شهرک های صهیونیستی به اشغالگران مشروعیت نمی بخشد

حماس: ساخت شهرک های صهیونیستی به اشغالگران مشروعیت نمی بخشد