مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:552023-05-28سياسي

طرح شفافیت معطل نظر تشخیص مصلحت نظام است


نماینده مردم شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفافیت معطل نظر تشخیص مصلحت نظام بر زمین مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جواد نیک بین شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه از ابتدای شروع بکار مجلس شورای اسلامی طرح شفافیت را که به مردم قول داده بودم را تاکنون پیگیری کرده ام و از روز اول این امر را اجرا کرده ام.

نماینده مردم شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای طرح شفافیت از روز اول نمایندگی تا جایی که توانسته ام اظهارات و نظرات و رای های خود را در معرض دید مردم گذاشته ام، گرچه طرح شفافیت در مجلس شورای اسلامی که به صورت تیمی پیگیری می شد و 17 بار در صحن مجلس و بیش از 30 بار در جلسات تخصصی برای اجرایی شدن این طرح بحث شده است و برای هر سه قوا تنظیم و در مجلس تصویب شد در شورای نگهبان بر این طرح ایراداتی گرفته شد که پس از آن به تشخیص مصلحت نظام ارسال شده است و از آنجا به مجلس ارسال نشده است.

در حوزه شفافیت هیچ کاری را پنهان نکرده ام وی با بیان اینکه در عملکرد خودم کاری کرده ام که وام دار هیچ کس نباشم و به راحتی بتوانم صحبت و انتقادهای خود را بیان کنم گفت: در حوزه شفافیت هیچ کاری را پنهان نکرده ام حتی در مواقعی به ریاست مجلس نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شفافیت معطل نظر تشخیص مصلحت نظام است

طرح شفافیت معطل نظر تشخیص مصلحت نظام است