مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-20اقتصادي

نخستین همایش تامین مالی از بازار سرمایه در یزد برگزار می شود


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد  از برگزاری نخستین همایش تخصصی تأمین مالی طرح های مهم اقتصادی و سرمایه گذاری استان یزد از بازار سرمایه در اول تیرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دهقان منشادی ظهر سه شنبه در نشست سرمایه گذاری استان در استانداری یزد، افزود: در این همایش که با حضور مدیران شرکت های تولیدی و صنعتی و کارگزاران بورس استان و برگزاری نشست های تخصصی با موضوعات مربوطه برگزار همراه است، روش های نوین تأمین مالی طرح های مهم اقتصادی و عمرانی بررسی خواهد شد.

وی هدف اصلی از برگزاری این همایش تخصصی را آشنایی شرکت های تولیدی و صنعتی استان با روش های نوین تأمین مالی و پذیرش در بازار سرمایه عنوان کرد و گفت: تأمین مالی شرکت های دانش بنیان و شرکت های تولیدی و صنعتی استان، پذیرش شرکت ها در بازار سرمایه، تأمین مالی پروژه های استان و هم اندیشی مدیران استانی با مدیران بازار سرمایه کشور برای حل مشکلات و مسائل حوزه تأمین مالی از مسیر بازار سرمایه از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش در استان یزد خواهد بود.

دهقان گفت: در این همایش یک روزه در مورد پذیرش شرکت ها و بنگاه های اقتصادی، سرمایه گذاری و دانش بنیان و مزیت ها و کارایی آن در بورس و بازار سرمایه و روش های تأمین مالی طرح نیمه تمام عمرانی استان بحث و تبادل نظر خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش تامین مالی از بازار سرمایه در یزد برگزار می شود

نخستین همایش تامین مالی از بازار سرمایه در یزد برگزار می شود