مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-09سياسي

برجام مسئله فرعی کشور است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برجام در حال حاضر مسئله اصلی و اولویت دار کشور نیست بلکه به یک مسئله فرعی تبدیل شده است.

- محمود عباس زاده مشکینی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: کشور ما در حال حاضر در مرحله گذر از گردنه های صعب العبور قرار گرفته و در گذر از این مرحله باید اقتدار و صلابت خود را مورد صیانت قرار دهیم.

وی به شرایط سخت تحریم های همه جانبه استکبار جهانی با عقبه تهدیدها و تهمت زنی های مختلف اشاره کرد و گفت: تحریم هوشمندانه و همه جانبه دشمن نه تنها انقلاب اسلامی را به تسلیم وا نداشته بلکه با عزت و عظمت تمام ملت ایران مسیر تاریخی خود را با قدرت در حال طی کردن است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ما نه تنها در این شرایط حساس راه تسلیم را در پیش نگرفتیم بلکه در حال گذراندن مراحل سخت تحریم ها و تهدیدهای استکبار جهانی هستیم و بر این باوریم با تکیه بر منابع داخلی و پیشرفت های کشور در همه عرصه ها می توان مسیر عزتمندانه ای را طی کرد.

عباس زاده مشکینی افزود: قطعاً با تکیه بر منابع داخلی می توان کشور را از تحریم ها و تهدیدهای سخت تر عبور داد و به هیچ وجه به دوران عجز و ناتوانی در برابر استکبار جهانی و التماس به آنها بازنگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام مسئله فرعی کشور است

برجام مسئله فرعی کشور است