مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 18:222023-06-04بين الملل

گسترش اشغالگری آمریکا در عراق با احداث 3 مقر جدید در الانبار


یکی از رهبران کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به چارچوب هماهنگی خبر داد که آمریکاییها قصد دارند سه مقر در مرزهای عراق و سوریه احداث کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم مصوبه اخراج نظامیان تروریست آمریکایی در عراق که سال 1398  تصویب شد حضور اشغالگرانه آمریکاییها در این کشور روز به روز در حال افزایش و گسترش است و آنان به بهانه های مختلف، حاضر به ترک خاک عراق نیستند.

جبار عوده از رهبران کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) امروز یکشنبه به پایگاه خبری المعلومه گفت که آمریکاییها قصد دارند سه مقر در مرزهای عراق و سوریه احداث کنند.

وی روز گذشته هم خبر داد که آمریکا از گروههای تروریستی مسلح مستقر در نزدیکی مرزهای جمهوری اسلامی ایران حمایت می کند.

عوده در این رابطه گفت: رویه سیاست خارجی آمریکا، فتنه افروزی و ایجاد درگیریها بین المللی است؛ چرا که این کشور، وارث سیاست انگلیس است، مبنی بر اصل تفرقه بیانداز و حکومت کن .

وی با بیان اینکه آمریکا به شیوه های مختلف از شش گروه تروریستی حمایت می کند که در نزدیکی مرزهای ایران و کردستان عراق فعالیت دارند، تصریح کرد: آنچه رخ می دهد برای این است که با اهرم گروههای مسلح، این منطقه به عرصه درگیریهای منطقه ای تبدیل شود(جزییات بیشتر ).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش اشغالگری آمریکا در عراق با احداث 3 مقر جدید در الانبار

گسترش اشغالگری آمریکا در عراق با احداث 3 مقر جدید در الانبار