مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-01اقتصادي

تآمین 560 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن


شهرکرد_مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 560 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری فراهم و اقدامات اولیه برای واگذاری زمین ها انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی مقصودی ظهر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری و تور خبری بازدید از سایت های طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد، اظهار کرد: در برخی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این ظرفیت وجود دارد که تا یک ماه آینده یعنی بعد از خردادماه به بهره برداری برسند.

وی افزود: براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی مقرر شد طی 4 سال در قالب های انبوه سازی، خودمالکی و بافت فرسوده 57 هزار واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری احداث شود که از این تعداد 41 هزار واحد مسکن شهری است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در 6 فاز 87 هزار و 747 متقاضی مسکن ثبت نام کردند، از این تعداد 30 هزار نفر حائز شرایط اولیه بودند، 19 هزار و 136 نفر افتتاح حساب کردند و مبلغ ودیعه 40 میلیون تومان را واریز کردند و 15 هزار و 389 نفر نیز بالای 40 میلیون تومان آورده را پرداخت کردند.

مقصودی با اشاره به اینکه تاکنون 560 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است، عنوان کرد: اقدامات اولیه برای واگذاری زمین ها انجام شده و آماده تحویل به سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تآمین 560 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن

تآمین 560 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن