مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-21فناوري

وزیر ارتباطات: اجرای پروژه فیبر نوری در گلستان الگوی کشوری است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اجرای پروژه تجهیز کل استان گلستان به فیبر نوری الگوی خوبی برای سایر استان های کشور است و پس از پایان پروژه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، عیسی زارع پور در دیدار استاندار گلستان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: استان گلستان استان نمونه و الگو در اجرای پروژه فیبر نوری در کشور است و با تکمیل پروژه این استان نخستین استان با صد در صد پوشش فیبر نوری است.

وی ادامه داد: اجرای شبکه فیبر نوری در استان گلستان اقدامی ارزشمند و جهادی است که جای تقدیر دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: استان گلستان با اجرای فیبر نوری در استان نخستین استانی است که به صورت صد در صد به فیبر نوری مجهز خواهد شد و این خدمت بزرگی به مردم است.

زارع پور ابراز امیدواری کرد، در سفر ریاست محترم جمهور به استان گلستان، شاهد پوشش صد درصدی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در همه شهرهای استان و ارائه سرویس در شهرستان گرگان باشیم.

وی با اشاره به تعداد 936 روستای بالای بیست خانوار در این استان گفت: تاکنون نزدیک به 96 درصد روستاهای بالای بیست خانوار استان گلستان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت و پایدار متصل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: اجرای پروژه فیبر نوری در گلستان الگوی کشوری است

وزیر ارتباطات: اجرای پروژه فیبر نوری در گلستان الگوی کشوری است