موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-15سياسي

اجازه فتنه گری به دشمنان را نمی دهیم/ ناکامی دشمن در ایجاد تفرقه


انسجام و وحدت موجود باید حفظ شود و در مقابل نیز اجازه فتنه گری و ایجاد تفرقه به دشمنان را نمی دهیم.

- به گزارش، سردار قاسم رضایی در دیدار با مرزنشینان و سران طوایف خراسان رضوی در هنگ مرزی تایباد، با بیان این که اگر امروز این منطقه امن است، به واسطه نگاه مرزبانان است، اظهار کرد: قدرت واقعی ایران اسلامی قدرت نرم، اعتقاد و ایمان است، نباید اجازه فتنه گری به فتنه گر و دشمنان را داد.

وی با بیان این که مرزبانی قدرت ملی و نقطه قوت است، بیان کرد: وحدت و انسجام موجود باید حفظ شود و ارتقا یابد، این انسجام برای دشمن این پیام را دارد که هیچ گاه نمی تواند این وحدت را بشکند.

جانشین فرمانده فراجا افزود: ملت ایران وطن دوست، دین دوست و حراست کننده از وطن خود هستند، افسران ما نیز مردم دار، مردم دوست، شجاع و در راه حفظ امنیت کشور از خود گذشته اند.

وی با تأکید بر این که باید در کنار هم امنیت را حفظ و ارتقا دهیم، خاطرنشان کرد: روح حاکم بر دفاع مقدس همچنان در فرماندهی انتظامی کشور جاری و ساری است و اجازه تعدی به هیچ فرد، سازمان یا کشوری را نخواهیم داد، ایران شکست ناپذیر است.

رضایی با بیان این که همواره استکبار به دنبال ایجاد تفرقه و ناامنی بوده که خوشبختانه ناکام مانده است، بر لزوم پیگیری طرح های هشداردهنده آمادگی انتظامی در حوزه های شهری، روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه فتنه گری به دشمنان را نمی دهیم/ ناکامی دشمن در ایجاد تفرقه

اجازه فتنه گری به دشمنان را نمی دهیم/ ناکامی دشمن در ایجاد تفرقه