مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-19سياسي

آموزش و پرورش بیله سوار از تمام ظرفیت خود استفاده کند


رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار گفت: آموزش و پرورش این شهرستان باید از تمام ظرفیت خود در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس محسن پور پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش بیله سوار با تاکید بر فرهنگ سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین فرهنگیان و دانش آموزان اظهار کرد: آموزش و پرورش باید تمام ظرفیت های داخلی و خارج خود را در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر به کار ببرد.

وی با اشاره به وجود آیات و روایات مختلفی در رابطه با لزوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: با رعایت این فریضه الهی بسیاری از مشکلات در سطح جامعه حل خواهد شد و همچنین بسیاری از آسیب های سطح جامعه با رعایت این فریضه، قبل از ورود به مراحل پیچیده، قابل پیشگیری خواهد بود.

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش بیله سوار بیان کرد: فرهنگیان به عنوان بهترین الگو برای دانش آموزان، با رعایت پوشش و اخلاق اسلامی می توانند به صورت غیر مستقیم و عملی بر رفتار و تربیت دانش آموزان اثر گذار بوده و دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی تحویل جامعه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش بیله سوار از تمام ظرفیت خود استفاده کند

آموزش و پرورش بیله سوار از تمام ظرفیت خود استفاده کند