مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-14سياسي

خانه خلاق و نوآوری «هنر و فرهنگ» فعالیت خود را آغاز می کند


رییس مؤسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی صبا با اعلام آغاز به کار خانه خلاق و نوآوری «هنر و فرهنگ» در این مؤسسه، سرفصل برنامه ها و فعالیت های این خانه خلاق را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بهنام زنگی درباره هدف تشکیل خانه خلاق و نوآوری هنر و فرهنگ ذیل فعالیت های مؤسسه صبا اظهارداشت: خانه های خلاق و نوآوری گونه ای از نهادهای مدیریت دانش و تجربه و فناوری هستند که وظیفه شناسایی و تشویق و حمایت از ایده ها، نوآفرین ها (استارت آپ ها)، شرکت های خلاق و افراد یا فرایندهای خلاق و نوآور را برعهده دارند تا از طریق خود خانه و شتاب دهنده های مستقر در آن، با مجاورت و در کنار هم قرار گرفتن آموزش و هدایت، بتوانند به کسب و کار و تولید محصول و در نتیجه خلق ارزش و ثروت دست یابند.

به گفته زنگی، ظرفیت های چشم گیری در حوزه صنایع خلاق در ایران وجود دارد که نیازمند مدیریت و شناسایی و حمایت اند.

اقتصاد مقوله ای به روز شونده و علمی است؛ لذا مطالعه و ارزیابی اقتصاد فرهنگ و صنایع خلاق و زیربخش های متنوع آن توسط مراکزی چون خانه های خلاق می تواند به شناخت و تحلیل نیازها، شناسایی بازار، بازارسازی و توسعه بازار منجر شود.

وی با اشاره به جایگاه و مسئولیت فرهنگستان هنر و به تبع آن، مؤسسه صبا در سپهر فرهنگ و هنر ایران افزود: راه اندازی خانه خلاق و نوآوری هنر و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه خلاق و نوآوری «هنر و فرهنگ» فعالیت خود را آغاز می کند

خانه خلاق و نوآوری «هنر و فرهنگ» فعالیت خود را آغاز می کند