مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 07:302023-06-06اجتماعي

احیای زیستگاه «میش مرغ» در دشت اسدآباد نیازمند مشارکت جوامع محلی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: برای احیای زیستگاه میش مرغ و بازگرداندن آن به دشت اسدآباد طرح ها و برنامه هایی در دست پیگیری داریم اما نیازمند مشارکت مردمی و جوامع محلی نیز هستیم.

- احیای زیستگاه میش مرغ در دشت اسدآباد نیازمند مشارکت جوامع محلی است ایسنا/همدان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: برای احیای زیستگاه میش مرغ و بازگرداندن آن به دشت اسدآباد طرح ها و برنامه هایی در دست پیگیری داریم اما نیازمند مشارکت مردمی و جوامع محلی نیز هستیم.

سیده مریم محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از آسیب های موجود در رابطه با زیستگاه میش مرغ در دشت اسدآباد تخریب زیستگاه این پرنده نایاب است که از جمله این موارد می توان به شخم غیرمجاز، وجود اراضی کشاورزی و نیز ورود معدن کاران اشاره کرد که موجب شده زیستگاه این پرونده آسیب ببیند.

وی با بیان اینکه آخرین مشاهده مستقیم میش مرغ به همراه جوجه های آن در دشت اسدآباد مربوط به سال 88 بوده است، تصریح کرد: طی هفت یا هشت سال گذشته نیز گزارش هایی در رابطه با مشاهده میش مرغ در دشت اسدآباد توسط اهالی به محیط زیست داشته ایم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در بخش دیگری با اشاره به گونه های جانوری سطح استان همدان اظهار کرد: یکی از گونه های خیلی با ارزش که در گونه گربه سانان است، سیاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای زیستگاه «میش مرغ» در دشت اسدآباد نیازمند مشارکت جوامع محلی است

احیای زیستگاه «میش مرغ» در دشت اسدآباد نیازمند مشارکت جوامع محلی است