مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-19سياسي

مگر می شود شهر خلاق، بازار عرضه محصولات صنایع دستی نداشته باشد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: جای بازار عرضه محصولات صنایع دستی در هرمزگان به مرکزیت بندرعباس خالی است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: جای بازار عرضه محصولات صنایع دستی در هرمزگان به مرکزیت بندرعباس خالی است.

آیین تجلیل از پیشکسوتان صنایع دستی هرمزگان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر بندرعباس و جمعی از مسئولین در سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

محمد محسنی شب گذشته (28 خردادماه) در این مراسم ضمن تبریک هفته صنایع دستی گفت: صنایع دستی یک کار مهندسی است و مهندسین خالق هستند یعنی اثری از خود در دنیا به جا می گذارند.

وی با اشاره به اینکه صنایع دستی نیز از همین جنس است و هنرمندان صنایع دستی خالق اثر هستند، افزود: آن ها برای اثر خود زحمت می کشند و ماحصل آن صنعت و صنایع می شود.

محسنی با اشاره به رویکرد شهردار بندرعباس در حوزه المان های شهری خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس در حوزه المان سازی و منظر شهر، نگاه ویژه ای به صنایع دستی دارد و المان های صنایع دستی زیبایی خاصی را به شهر بندرعباس داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر می شود شهر خلاق، بازار عرضه محصولات صنایع دستی نداشته باشد

مگر می شود شهر خلاق، بازار عرضه محصولات صنایع دستی نداشته باشد