مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:592023-06-21سياسي

فضای مجازی تیغ دو لبه در برخورد با فساد است


یک فعال سیاسی اجتماعی با بیان اینکه فضای مجازی تیغ دو لبه در برخورد با فساد است، گفت: فضای مجازی از یک سو می تواند در مقابله با فساد موثر باشد و از سوی دیگر به گسترش آن کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اشکان حاجی عبداللهی صبح چهارشنبه در نشست فساد ستیزی؛ با اژدهای هفت سر چگونه می شود مقابله کرد؟ که از سلسله نشست های برخط الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و در کانال ایتای حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به ضرورت مقابله با فساد اظهار کرد: کلید واژه فساد بارها و بارها در بیانات رهبر معظم انقلاب شنیده شده و این ناشی از اهمیت مقابله با فساد است.

وی افزود: ایشان فساد را اژدهای هفت سر و بیماری مهلک و مسری دانسته اند، گفت: رهبر معظم انقلاب امسال نیز در دیدار با مسئولان نظام، کارگران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان نظامی از مقابله با فساد صحبت کردند.

این فعال سیاسی اجتماعی گفت: رییس جمهور برای مقابله با فساد عزمی جدی دارد و انتصابات در دولت نیز همین موضوع را نشان می دهد.

علاوه بر این عزم مقابله با فساد را در عملکرد مجلس شورای اسلامی نیز دیده ایم.

قوه قضاییه هم در برخورد با فساد عزم خود را نشان داده است، بنابراین بر اساس موارد مطرح شده، در سطح کلان کشور عزم لازم برای مقابله با ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی تیغ دو لبه در برخورد با فساد است

فضای مجازی تیغ دو لبه در برخورد با فساد است