مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-11اقتصادي

به دنبال رسیدن به رشد 7درصدی در کشاورزی قم هستیم


رییس جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه درنظر داریم امسال رشد 7 درصدی در تولیدات کشاورزی داشته باشیم، عنوان کرد: در عرصه تحقق این رشد اقتصادی برنامه ریزی لازم نیز تدوین شده است.

- ایسنا/قم رییس جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه درنظر داریم امسال رشد 7 درصدی در تولیدات کشاورزی داشته باشیم، عنوان کرد: در عرصه تحقق این رشد اقتصادی برنامه ریزی لازم نیز تدوین شده است.

محمدرضا حاجی رضا امروز یک شنبه 21 خردادماه در نشست خبری آغاز برنامه های هفته جهاد کشاورزی که در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: در مجموعه جهاد کشاورزی استان توجه ویژه ای به موضوعات اطلاع رسانی، هم افزایی، شناخت بخش کشاورزی استان می شود.

رییس جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه امنیت غذایی یکی از دغدغه های اصلی این مجموعه است، مطرح کرد: در این راستا می توانیم با استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه، به دستاوردهای مطلوبی برسیم.

با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از دغدغه های عمده موضوع عدالت محوری بود، عنوان کرد: امام خمینی(ره) به دنبال همین دغدغه فرمان تشکیل سازمان جهاد کشاورزی را دادند.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان جنگ تحمیلی جهاد کشاورزی در حوزه تامین امنیت غذایی نیز عهده دار مسئولیت هایی شد، تصریح کرد: مجموعه جهاد کشاورزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال رسیدن به رشد 7درصدی در کشاورزی قم هستیم

به دنبال رسیدن به رشد 7درصدی در کشاورزی قم هستیم