مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-11اجتماعي

خرید یک میلیارد تومان تجهیزات مهار آتش سوزی توسط محیط زیست ایلام


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: یک میلیارد و 400میلیون تومان تجهیزات مهار آتش سوزی توسط این اداره کل خریداری شده است.

- علیرضا محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خرید تجهیزات اطفائ حریق به ارزش یک میلیارد و 400میلیون تومان و آموزش و تجهیز دهیاران از جمله اقدمات این اداره کل در برابر آتش سوزی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام ادامه داد: هر ساله از 16 خرداد تا 22 خرداد هفته محیط زیست با هدف ارتقای فرهنگ زیستی محیطی مردم و حفظ ارزش محیط زیست است.

وی تصریح کرد: 4 میلیون تن زباله پلاستیکی در ایران تولید و بیشتر این زباله وارد طبیعت می شود و باید در میزان تولید زباله و کیسه پلاستیکی کاهش یابد.

محمدی در خصوص برنامه های اجرایی در این هفته نیز گفت: پاکسازی محیط زیست در همه شهرستان ها در یک روز، برگزاری نقاشی برای کودکان، کارگاه اضطرار آلودگی هوا با مشارکت 11 دستگاه، برگزاری 10 کارگاه آموزشی زیست محیطی، دیدار با ائمه جمعه، سمینار زیست محیطی با همکاری دانشگاه آزاد و نفت از جمله برنامه های این هفته بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه اداره حفاظت محیط زیست تنها با 160 نیرو به تنهایی قادر به حفاظت از محیط زیست نیست و بر اساس اصل 50 قانون اساسی، حفاظت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید یک میلیارد تومان تجهیزات مهار آتش سوزی توسط محیط زیست ایلام

خرید یک میلیارد تومان تجهیزات مهار آتش سوزی توسط محیط زیست ایلام