مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 23:552023-05-29سياسي

تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی بروجرد


فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان از تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بروجرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مسلم مویدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حکم تخریب شش مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی منطقه گلدشت شهرستان بروجرد اجرا شد.

وی گفت: این حکم با دستور دادستان شهرستان و در اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی با همکاری مدیر جهاد کشاورزی، رییس و پرسنل یگان حفاظت امور اراضی و با همکاری نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان، افزود: با اجرای این حکم، چهار هزار متر مربع از اراضی کشاورزی و باغی به حالت اولیه بازگردانده شد.

سرهنگ مسلم مویدی، افزود: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می شود و از کشاورزان درخواست می شود قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز و امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان می توانند هرگونه ساخت وساز در اراضی کشاورزی را از طریق مدیریت جهاد کشاورزی و یا تماس با شماره 131 اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی بروجرد

تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی بروجرد