مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-03فرهنگي

احمدرضا معتمدی: از روی صندلی هم می توانم فیلم بسازم


احمدرضا معتمدی که یک فیلمنامه تصویب شده در دوران مدیریت قبلی بنیاد سینمایی فارابی دارد، ابراز امیدواری می کند تا شرایطی فراهم شود که فیلم جدیدش را جلوی دوربین ببرد.

- احمدرضا معتمدی که یک فیلمنامه تصویب شده در دوران مدیریت قبلی بنیاد سینمایی فارابی دارد، ابراز امیدواری می کند تا شرایطی فراهم شود که فیلم جدیدش را جلوی دوربین ببرد.

هفته گذشته در مراسمی که به بهانه تقدیر از فیلمسازان سینمای انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد، قرار بود از احمدرضا معتمدی که کارگردانی فیلم های سوءتفاهم ، آلزایمر ، قاعده بازی ، زشت و زیبا و دیوانه ای از قفس پرید را در کارنامه خود دارد، نیز قدردانی شود ولی او در این برنامه حضور نداشت.

البته خود او تاکید دارد که بیشتر فیلم های فلسفی ساخته و در این حوزه فعالیت داشته است.

این فیلمساز که همچنان درگیر عوارض ناشی از سکته مغزی چند سال قبل است، در گپ و گفتی کوتاه با ایسنا اشاره کرد که شرایطش به لحاظ بدنی زیاد مساعد نیست و به همین دلیل تمایلی به حضور در محافل ندارد, هرچند دوستان به او لطف دارند.

معتمدی که آخرین حضور جدی و رسمی اش در اختتامیه جشنواره فجر دو سال قبل بود که با ویلچیر روی سن آمد، ادامه می دهد: به دلیل سکته مغزی نیمی از بدنم امکان حرکت ندارد منتها کارهای فکری را می توانم انجام دهم؛ کتاب می نویسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدرضا معتمدی: از روی صندلی هم می توانم فیلم بسازم

احمدرضا معتمدی: از روی صندلی هم می توانم فیلم بسازم