مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-17سياسي

برگزاری نخستین مرحله رویداد «دیدار» در قم


نخستین رویداد از مجموعه «دیدار» به شیوه یک دورهمی کار آفرینی با رویکرد انتقال تجربه به کارآموزان و کارآفرینان به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی قم در پارک علم و فناوری استان قم آغاز شد.

- ایسنا/قم نخستین رویداد از مجموعه دیدار به شیوه یک دورهمی کار آفرینی با رویکرد انتقال تجربه به کارآموزان و کارآفرینان به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی قم در پارک علم و فناوری استان قم آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین مرحله از رویداد دیدار در قم که یک دورهمی کارآفرینی با رویکرد انتقال تجربه است، به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی قم و با همکاری سازمان دانشجویی جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان و مجموعه باسلام که یک شرکت استارتاپی است با حضور دانشجویانی از دانشگاه های مختلف، تیم های جویای کسب و کار و مشاوران کارآفرینی استان آغاز شد.

دیدار هم بازدید است و هم آموزش کوتاه کاربردی یاسر شریفی، مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی واحد استان قم (ستفا)، در ابتدای این دیدار گفت: شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و کارآفرینانی که در استان قم و با ظرفیت کم فعالیت می کنند، در این رویداد می کوشند تا تجارب خود را منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین مرحله رویداد «دیدار» در قم

برگزاری نخستین مرحله رویداد «دیدار» در قم