مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-11سياسي

بهره گیری از مشارکت مردمی توسط جهاد دانشگاهی گیلان برای رفع مشکلات محیط زیستی


با مشارکت مردمی می توان تا حدود زیادی از مشکلات محیط زیستی کاست و جهاد دانشگاهی گیلان و پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی در تحقق این امر می تواند بسیار موثر عمل کند.

- ایسنا/گیلان معاون دادگستری گیلان گفت: با مشارکت مردمی می توان تا حدود زیادی از مشکلات محیط زیستی کاست و جهاد دانشگاهی گیلان و پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی در تحقق این امر می تواند بسیار موثر عمل کند.

احمد آقایی امروز در نشست با سمن های فعال در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست که با موضوع اهمیت و ضرورت ارزیابی زیست محیطی پروژه ها در سالن اجتماعات پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: در گیلان هر گونه بی توجهی به محیط زیست می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به جا بگذارد.

وی افزود: در سال 1401 بیش از 200 پرونده محیط زیستی در دستگاه قضایی استان تشکیل شد؛ این در حالی است که سال 1400 تقریبا 270 پرونده زیست محیطی تشکیل شده بود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در دو ماهه امسال 46 پرونده زیست محیطی در گیلان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: تعداد این پرونده ها در مدت مشابه سال گذشته 40 پرونده بوده است.

آقایی تصریح کرد: در حال حاضر اگر چه گیلان در بحث های زیست محیطی مشکلات کمتری نسبت به دیگر استان های شمالی دارد، اما زباله، فاضل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از مشارکت مردمی توسط جهاد دانشگاهی گیلان برای رفع مشکلات محیط زیستی

بهره گیری از مشارکت مردمی توسط جهاد دانشگاهی گیلان برای رفع مشکلات محیط زیستی