مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-19حوادث

یکی از ترانس های پست برق میلاد آبادان به مدار بازگشت


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به پایداری کامل شبکه برق شهرستان های آبادان و خرمشهر گفت: با تلاش گروه های عملیاتی یکی از ترانس های پست 400 کیلوولت میلاد که به علت وسعت حادثه آتش سوزی در پست دچار آسیب شده بود، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به پایداری کامل شبکه برق شهرستان های آبادان و خرمشهر گفت: با تلاش گروه های عملیاتی یکی از ترانس های پست 400 کیلوولت میلاد که به علت وسعت حادثه آتش سوزی در پست دچار آسیب شده بود، به مدار بازگشت.

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: در ساعت های اولیه روز شنبه ( 27 خرداد) یکی از ترانسفورماتورهای پست 400 کیلوولت میلاد آبادان در اثر فعل و انفعالات داخلی ترانس و ایجاد جرقه و عملکرد رله های حفاظتی که یک امر طبیعی در تجهیزاتی است که با دمای بالای درونی کار می کنند، دچار آتش سوزی و باعث شد که این پست برق از مدار خارج شود.

وی افزود: در همان دقایق اولیه حادثه با حضور گروه های عملیاتی و اعزام آتش نشانان، عملیات اطفا حریق آغاز و سپس آتش ترانس مهار و از سرایت آن به دیگر تجهیزات ایستگاه برق جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: در کمتر از یک ساعت با انتقال بار و مانورهای فنی بر روی شبکه، اغلب خاموشی شهرهای آبادان و خرمشهر برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از ترانس های پست برق میلاد آبادان به مدار بازگشت

یکی از ترانس های پست برق میلاد آبادان به مدار بازگشت