مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-19سياسي

توضیحات دادگستری خراسان رضوی درباره پرونده وقایع منطقه ویرانی


در پی بروز برخی وقایع در منطقه ویرانی واقع در استان خراسان رضوی که همراه با حواشی در روزهای اخیر بوده است، روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی اطلاعیه ای صادر کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی در پی بروز برخی وقایع در منطقه ویرانی واقع در استان خراسان رضوی که همراه با حواشی در روزهای اخیر بوده است، روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، نسبت به وقایع اخیر آمده است: دستگاه قضایی به عنوان سردمدار دفاع از حقوق عامه، خود را موظف به حفاظت توأمان از حقوق عمومی و خصوصی می داند و در این مسیر در چهارچوب موازین شرعی و قانونی به وظایف و تکالیف خود به دور از هرگونه افراط و تفریط عمل کرده و تحت تاثیر فشارها و جریان سازی های رسانه ای قرار نگرفته و نخواهد گرفت.

براساس پرونده حقوقی که در جریان رسیدگی است اداره رفاه دادگستری به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران، دادخواست هایی را علیه اشخاص مدعی مالکیت در دادگاه مطرح نموده که طبعاً خواندگانِ دعوی می توانند از تمام ظرفیت های قانونی برای رد ادعای رفاه دادگستری استفاده نمایند و این رسیدگی قهراً دارای مراحل دادگاه بدوی و تجدیدنظر و احیاناً دیوان عالی کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دادگستری خراسان رضوی درباره پرونده وقایع منطقه ویرانی

توضیحات دادگستری خراسان رضوی درباره پرونده وقایع منطقه ویرانی