قطار میانه بالاخره بعد از 22 سال به تبریز رسیدتبریز سبزترین مسیر ریلی با طولانی ترین پل قوسی دو خطه راه آهن ایران که در 22 سال گذشته تجربه 3 رییس جمهوری و وعده های دولت های گذشته برای تکمیل آن را پشت سر گذاشته، - 700 میلیارد تومان درآمد ترانزیتی/ جابه جایی 14 میلیون تن بار مجری طرح راه آهن میانه-بستان آباد- تبریز کاهش در ادامه به درآمدهای ترانزیتی این مسیر ریلی اشاره کرد و توضیح داد: از مجموع درآمد 3. 2 همتی 700 میلیارد تومان آن متاثر از درآمدهای ترانزیتی است. وی با بیان اینکه معمولا 70 درصد بار روی ریل، بار ترانزیتی در نظر گرفته می شود، افزود: 700 میلیارد تومان درآمد ترانزیتی ذکر شده علاوه بر ظرفیت جابجایی بار داخلی در این خط ریلی است. علی محمدزاده ظرفیت حمل بار ترانزیتی راه آهن میانه- تبریز را 14 میلیون تن اعلام کرد و گفت: حمل ریلی هر تن بار ترانزیتی حدود یک دلار درآمد برای کشور دارد. جابه جایی 4 میلیون مسافر نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور اظهار کرد: ظرفیت جابه جایی مسافر برای راه آهن میانه- تبریز تا 4 میلیون نفر در سال خواهد بود. علی محمدزاده خاطر نشان کرد: اشتغالزایی مستقیم این طرح 440 نفر برآورد شده و برای یک هزار و 800 نفر هم اشتغالزایی غیز مستقیم داشته است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |