مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-12سياسي

نخستین موقوفه قرآنی متعلق به آستان قدس رضوی در زاهدان افتتاح شد


نخستین موقوفه قرآنی در استان سیستان وبلوچستان متعلق به آستان مبارک حضرت رضا(ع)، با فعالیت مرحومه اتحادی در زاهدان در زاهدان افتتاح شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نخستین موقوفه قرآنی در استان سیستان وبلوچستان متعلق به آستان مبارک حضرت رضا(ع)، با فعالیت مرحومه اتحادی در زاهدان در زاهدان افتتاح شد.

حجت الاسلام سید مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین موقوفه قرآنی در استان سیستان وبلوچستان متعلق به آستان مبارک حضرت رضا(ع)، با فعالیت مرحومه اتحادی در زاهدان افتتاح شد.

در این مکان بنا به نیتی که مرحومه در زمان حیات خود داشت آموزش قرآن برگزار می شد و اهل محل از برکات وجودی ایشان و جلسات قرآنی مستمر بهره مند می شدند.

وی با بیان اینکه کل قرآن بلاغ مبین بوده و در واقع تبیین مسیر زندگی بشر است و بهترین ابزار برای جهادتبیین است، ادامه داد: این مکان با مدیریت دفتر کانون و خدمت آستان قدس، خادم یارانی که در استان سیستان وبلوچستان زحمت می کشند افتتاح شد و تعمیرات و نیازهای زیرساختی مورد نیاز تأمین خواهد شد و امیدواریم به فضل الهی و با همت مربیان قرآنی شهرستان زاهدان، این مکان به عنوان یکی از کانون های فعال، توانمند و پرانرژی در سطح شهرستان تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین موقوفه قرآنی متعلق به آستان قدس رضوی در زاهدان افتتاح شد

نخستین موقوفه قرآنی متعلق به آستان قدس رضوی در زاهدان افتتاح شد