مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:252023-05-29اجتماعي

مشکلات نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی در حال رفع است


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: مشکلات نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی درحال رفع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شادی مالکی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در نشست خبری خود با بیان اینکه به ازای هر یک تهرانی یک وسیله نقلیه موتوری وجود دارد گفت: همین موضوع منجر به افزایش آلودگی هوا می شود.

وی ادامه داد: معاینه فنی یک الزام قانونی است که برای کاهش آلودگی هوا و رفع مشکلات فنی خودرو اثرگذار است همچنین برگه گواهی معاینه فنی به معنای ضمانتی برای رانندگی ایمن است.

مالکی با بیان اینکه حدود 30 درصد خودروهایی که به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند موفق به دریافت گواهی نمی شوند گفت: همین موضوع منجر به این می شود که این خودروها در ترددهای خود بیشتر دچار مشکل شوند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران تصریح کرد: فارغ از الزامات قانونی به جهت صحت خودرو شهروندان باید به صورت دغدغه کند به مراکز ایمنی خودرو مراجعه کنند.

وی با اشاره به مراکز گفت: 17 مرکز ثابت، 7 خط سیار خودروی سبک، 3 مرکز خودروی سنگین، 11 خط موتور سیکلت وجود دارد و در طی یکسال بیش از 1 میلیون و 700 هزار دستگاه به مراکز و از ابتدای سال نیز 365 هزار خودرو به مراکز مراجعه کردند و سال گذشته 7 هزار خودروی سنگین و در حوزه موتور سیکلت کمتر از 500 دستگاه به مراکز معاینه فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی در حال رفع است

مشکلات نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی در حال رفع است