مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-10حوادث

تقسیم پرآسیب بچه های طلاق بین والدین


التماس تأمل برانگیز یک نوجوان گلستانی از رییس کل دادگستری استان شان به یکی از آسیب های کمتر شناخته شده جدایی والدین اشاره دارد - التماس تأمل برانگیز یک نوجوان گلستانی از رییس کل دادگستری استان شان به یکی از آسیب های کمتر شناخته شده جدایی والدین اشاره دارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: تاثیرات منفی جدا شدن والدین از یکدیگر به خصوص برای کودکان به یک یا دو مورد محدود نمی شود.

به تازگی ماجرای یک نوجوان 12 ساله که با مراجعه به دفتر عالی ترین مقام قضایی استان گلستان درخواست تأمل برانگیزی را مطرح کرده، خبرساز شده است.

این نوجوان با زبانی بسیار ساده و التماس گونه درخواست خود را مطرح می کند و خطاب به رییس کل دادگستری می گوید که می خواهم در کنار برادرم بزرگ شوم.

در ادامه، از این درخواست خواهیم گفت که از منظر روان شناسی چند نکته مهم دارد.

آرزو دارم در کنار برادرم بزرگ شوم کوچک ترین مراجعه کننده رییس کل دادگستری گلستان با بیان این که برادر 8 ساله اش در خانه ای دیگر با دیگر از والدین خود زندگی می کند، ادامه می دهد: مادر و پدرش از هم جدا شده اند و هر کدام حضانت یکی از دو برادر را پذیرفته اند.

او ادامه داده: آرزو دارد که در کنار برادرش باشد، با او بزرگ شود، با او بازی کند و با هم به مدرسه بروند ولی توافق والدین در زمان جدایی همه آرزوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم پرآسیب بچه های طلاق بین والدین

تقسیم پرآسیب بچه های طلاق بین والدین