مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-21حوادث

معرفی 40 عامل آتش سوزی در خرم آباد به دستگاه قضایی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد از معرفی 40 نفر از متخلفین که نسبت به آتش زدن کاه و کلش اقدام نموده بودند به مراجع قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، کامران فرمان پور رییس اداره حفاظت محیط زیست خرم آباد در گفت وگو با رسانه ها گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی در راستای پایش مزارع کشاورزی تاکنون 40 نفر از متخلفینی که در حال آتش زدن کاه و کلش و پسماندهای کشاورزی بودند را شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی از کشاورزان خواست، با توجه به اتمام فصل برداشت کشت اول از آتش زدن کاه وکلش در مزارع جداً خودداری نمایند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست خرم آباد عنوان کرد: برخی کشاورزان مبادرت به سوزندان ضایعات مزارع یا همان کاه و کلش برای از بین بردن آفات می کنند، این در حالیست که این عمل نه تنها حاصلخیزی خاک شالیزار را کاهش می دهد بلکه دود ناشی از سوزندان کاه و کلش موجب آلودگی هوا و محیط زیست، تشدید بیماری های قلبی، تنفسی و ریوی وباعث نارضایتی به حق شهروندان و ساکنین مجاور می شود.

  فرمان پور همچنین از همه مردم خواست در صورت مشاهده تخلف ناشی از سوزاندن کاه و کلش، مراتب به ادارات محیط زیست، جهاد کشاورزی پلیس 110، بخشداری ها و دهیاری های محل خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 40 عامل آتش سوزی در خرم آباد به دستگاه قضایی

معرفی 40 عامل آتش سوزی در خرم آباد به دستگاه قضایی