مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-03سياسي

برپایی پردیس محیط زیستی به مناسبت سی و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: همزمان با سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) پردیس محیط زیستی برای زائران حرم امام راحل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حلیا سادات حسینی ضمن تسلیت ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد گفت: برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم جهت برپایی پردیس محیط زیستی برای نخستین بار و با هدف ارتقای آگاهی و توانمندسازی مردم  و جوانان با فرهنگ حفاظت محیط زیست تدارک دیده شده است.

وی در ادامه اظهارکرد: این پردیس متشکل از شش غرفه شامل غرفه ساخت آثار هنری از درختان خشک شده، غرفه اسلام و محیط زیست، غرفه آموزشی کودک، غرفه ساخت آثار هنری از دور ریختنی ها، غرفه آموزش دوخت کیسه پارچه ای و فرهنگسازی استفاده از کیسه پارچه ای، غرفه نمایشگاهی آموزش محور از تجهیزات تجدیدپذیر و غرفه 137 با هدف دریافت دیدگاه ها و مشکلات محیط زیستی از مردم برگزار می شود.

 حسینی در پایان ضمن یادآوری حضور نمایندگان سمن ها در غرفه ها گفت: غرفه کودک و خانواده ازدیگر محورهای پردیس محیط زیستی است که با راه اندازی آن تلاش می کنیم مفاهیم اولیه حفظ و حراست از محیط زیست را آموزش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی پردیس محیط زیستی به مناسبت سی و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

برپایی پردیس محیط زیستی به مناسبت سی و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)