مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-06اجتماعي

کسب 12 رتبه برتر در پویش های کشوری دانش آموزان و مراقبان سلامت


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز گفت: دانش آموزان و مراقبان سلامت این استان 12 رتبه برتر در پویش های کشوری با موضوع سلامت در سال تحصیلی 1402-1401 کسب کردند.

- سید مسلم رییسی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دانش آموزان و مراقبان سلامت این استان 12 رتبه برتر در پویش های کشوری با موضوع سلامت در سال تحصیلی 1402-1401 کسب کردند.

وی افزود: فاطمه داودی سالسانی، سما کمری، نیایش بخشی و امیر علی محسنیان از دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس کرج و نظرآباد در پویش رادیو سلامت با عنوان صدای سفیر سلامت دانش آموزی برای البرز افتخار آفریدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: در پویش چهارشنبه آخر سال نیز زهرا کولیوند، مهسا اکبری و زهرا یاری از دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه مدارس کرج حائز رتبه برتر شدند.

وی یادآورشد: مژگان کدیوریان، پرنیا سادات شفیعی و یاسمن فتحعلی زاده به ترتیب از دانش آموزان ابتدایی و متوسطه دوره دوم نواحی چهار، سه و 2 کرج در پویش حال خوب ویژه ماه مبارک رمضان موفق به کسب رتبه برتر برای استان شدند.

رییسی هدف از برگزاری این پویش ها را حفظ سلامتی دانش آموزان، آگاهی بخشی و تولید محتوای آموزشی و فرهنگی به زبان قلم، هنر و فناوری ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 12 رتبه برتر در پویش های کشوری دانش آموزان و مراقبان سلامت

کسب 12 رتبه برتر در پویش های کشوری دانش آموزان و مراقبان سلامت