مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-10اقتصادي

تدوین طرح تولید 10 میلیون نهال جنگلی توسط زنان روستایی و عشایری


طرح تولید 10 میلیون اصله نهال جنگلی توسط زنان روستایی و عشایری طی نیمه دوم امسال در 10 استان کشور تدوین و برای تایید و بازبینی به دفتر امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه طرح تولید 10 میلیون اصله نهال جنگلی توسط زنان روستایی و عشایری طی نیمه دوم امسال در 10 استان کشور تدوین و برای تأیید و بازبینی به دفتر امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ارسال شده است، گفت: این طرح با عنوان طرح توان افزایی و توسعه اشتغال زنان روستایی و عشایری با هدف نقش آفرینی زنان در حفاظت از زمین و منابع طبیعی در راستای مشارکت آنان در کاشت یک میلیارد درخت و همچنین اشتغالزایی از سوی این دفتر تهیه شده است.

مریم طهماسبی افزود: در قالب این طرح، زنان روستایی و عشایری آموزش های مهارتی و تخصصی برای تولید نهال های جنگلی را خواهند دید، ضمن آنکه نهاده ها و ادوات اولیه برای تولید نهال های جنگلی در اختیارشان قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: در قالب این طرح پیش بینی کردیم نهال های تولید شده توسط زنان روستایی و عشایری توسط بخش خصوصی یا دولتی که متولی کاشت هستند، خریداری و در عرصه های مورد نظر کشت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح تولید 10 میلیون نهال جنگلی توسط زنان روستایی و عشایری

تدوین طرح تولید 10 میلیون نهال جنگلی توسط زنان روستایی و عشایری