مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-08بين الملل

کودک کُشی صهیونیست ها از دریچه آمار/ «محمدِ»2 ساله جدیدترین قربانی (+عکس)


بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه از آغاز سال جاری میلادی، حداقل 156 فلسطینی به دست اسراییلی ها شهید شده اند اما با توجه به شهادت کودک 2 ساله، این پرسش به ذهن می رسد که براستی در سال های اخیر چند کودک فلسطینی قربانی نژادپرستی و جنایت های رژیم صهیونیستی شده اند؟ - کودک کُشی صهیونیست ها از دریچه آمار/ محمدِ 2 ساله جدیدترین قربانی (+عکس) بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه از آغاز سال جاری میلادی، حداقل 156 فلسطینی به دست اسراییلی ها شهید شده اند اما با توجه به شهادت کودک 2 ساله، این پرسش به ذهن می رسد که براستی در سال های اخیر چند کودک فلسطینی قربانی نژادپرستی و جنایت های رژیم صهیونیستی شده اند؟ شهادت کودک 2ساله فلسطینی سند دیگری از پرونده قطور جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی است؛رژیمی که در 2 دهه اخیر دست کم بیش از 2 هزار و 500 کودک بیگناه را قربانی سیاست های نژادپرستانه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، پرونده جنایات رژیم صهیونیستی در میان سکوت کشورهای غربی به ظاهر حامی حقوق بشر، هر روز قطورتر می شود و شهادت کودک سه ساله فلسطینی در روزهای اخیر نیز در ادامه کشتار سریالی هزاران کودک بی گناه صورت گرفته است.

چند روز پیش نظامیان صهیونیست به خودروی حامل خانواده محمد هیثم التمیمی کودک 2 ساله فلسطینی با گلوله جنگی شلیک کردند که در نهایت این کودک از ناح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک کُشی صهیونیست ها از دریچه آمار/ «محمدِ»2 ساله جدیدترین قربانی (+عکس)

کودک کُشی صهیونیست ها از دریچه آمار/ «محمدِ»2 ساله جدیدترین قربانی (+عکس)