مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-11بين الملل

بزرگترین هک امنیتی کاربران عرب زبان توسط جاسوسان رژیم صهیونیستی


یک پایگاه خبری در توییتر از روش سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی برای جذب نیرو از طریق تبلیغات در شبکه های فضای مجازی و هک کاربران عرب زبان در این شبکه ها پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پایگاه خبری ایکاد با انتشار رشته توییت هایی به هک کاربران عرب زبان توسط عناصر رژیم صهیونیستی از طریق پلتفرم های فضای مجازی و شرکت هایی که پوشش قانونی در امارات دارند، اشاره کرد.

در این گزارش آمده است: گروه Lead Capital Holding (TCH) Limited برای فعالیت در امارات مجوز قانونی دارد و شرکت های وابسته به این گروه، دوره های رایگان در داخل امارات برگزار می کنند.

گروه مذکور که توسط یک صهیونیست به نام Roei Gavish اداره می شود با شرکت هایی که اقدام به هک اطلاعات کاربران از طریق پلتفرم های فضای مجازی می کنند ارتباط دارد.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: این صهیونیست، اقدام به تأسیس شرکت Tplus Technologies کرده و هر 2 این شرکت ها، خدمات مالی در فضای مجازی ارائه داده و با یکدیگر همکاری می کنند.

علاوه بر این Roei Gavish پیشتر در شرکت PlayTech با یک زن صهیونیست به نام Bat-El Azerad همکاری داشته و وی در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی شرکت اسراییلی NovoShield در زمینه ارائه راهکارهای سایبری، فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین هک امنیتی کاربران عرب زبان توسط جاسوسان رژیم صهیونیستی

بزرگترین هک امنیتی کاربران عرب زبان توسط جاسوسان رژیم صهیونیستی