مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-07اقتصادي

مشارکت 36 کشور خارجی در برپایی نمایشگاه های مختلف استان یزد


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی منطقه یزد با بیان این که بنا داریم امسال 118 عنوان نمایشگاهی در این استان برگزار کنیم، گفت: در سال گذشته بالغ بر 535 هزار نفر از نمایشگاه های استان یزد بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، احمد قافی ظهر امروز در نشست خبری که به منظور بزرگداشت روز جهانی صنعت نمایشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع نمایشگاه بین المللی یزد طراحی شده و فضاهای مورد نیاز با اولویت استانداردسازی در آن دیده شده است.

وی با بیان این که تقویم نمایشگاهی 1402 در استان یزد تدوین و تصویب شده است، افزود: امسال 35 نمایشگاه با 118 عنوان نمایشگاهی به میزبانی استان یزد در سال 1402 برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی منطقه یزد با بیان این که بیش از 36 کشور خارجی در رویدادهای نمایشگاه های بین المللی استان یزد مشارکت کردند، گفت: تبادل تکنولوژی و معرفی محصولات استان به خارج از استان و کشور از جمله اهداف برپایی نمایشگاه های مختلف در یزد است.

قافی رشد کیفی و کمی را از جمله اولویت های اجرایی شرکت نمایشگاه های بین المللی منطقه یزد دانست و تصریح کرد: در سال گذشته حدود شش هکتار فضای سبز با کاشت 12 هزار اصله نهال در محدوده شرکت نمایشگاهی یزد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 36 کشور خارجی در برپایی نمایشگاه های مختلف استان یزد

مشارکت 36 کشور خارجی در برپایی نمایشگاه های مختلف استان یزد