مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-06پزشكي

8 بیمارستان مازندران در زمینه توریست درمانی فعال شدند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از فراهم شدن زمینه پذیرش بیماران خارجی در قالب توریست سلامت در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیمارستان های خصوصی و دولتی آمادگی فعال کردن توریست درمانی را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، در کنار کوه، دریا، جنگل و سایر جاذبه های طبیعی و خدادادی که شرایط خوبی را برای رونق گردشگری در مازندران فراهم کرده استان مازندران ظرفیت هایی بالایی دارند که می تواند این استان را به جایگاه استان ویژه گردشگری برساند.

موقعیت ویژه مازندران در توریسم سلامت بسیار حائز اهمیت و به همین منظور باید از این ظرفیت باید در جهت توسعه گردشگری بهره گیری لازم صورت گیرد.

کاظم محمودی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان های خصوصی و دولتی آمادگی فعال کردن توریست درمانی را دارند.

  وی افزود: بیمارستان خاتم بهشهر در زمینه چشم، بیمارستان فاطمه زهرا (س) در بخش قلب، بیمارستان امام خمینی در بخش سرطان شناسی و ناباروری، بیمارستان رامسر  در بخش جراحی و گوارش و بیمارستان چالوس آمادگی پذیرش بیماران خارجی را دارند و در این زمینه فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 بیمارستان مازندران در زمینه توریست درمانی فعال شدند

8 بیمارستان مازندران در زمینه توریست درمانی فعال شدند