مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-20سياسي

اخذ اسناد آرامستان زنجان در حال انجام است


شهردار زنجان با بیان اینکه برای اخذ اسناد آرامستان همکاران در حوزه مالی و املاک کار گسترده ای انجام داده اند، اضافه کرد: از آنجایی که تمام املاک و زمین های موجود در حریم و شهرها می توانند معارض یا وارث داشته باشند اگر زمینی معارضی داشته باشد طبق قانون .

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان با بیان اینکه برای اخذ اسناد آرامستان همکاران در حوزه مالی و املاک کار گسترده ای انجام داده اند، اضافه کرد: از آنجایی که تمام املاک و زمین های موجود در حریم و شهرها می توانند معارض یا وارث داشته باشند اگر زمینی معارضی داشته باشد طبق قانون با آن معارض رایزنی صورت می گیرد.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (30 خردادماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به ساخت فیلمی با موضوع تکدی گری، عنوان کرد: جلسه مفصلی در زمینه اثرگذاری فیلم برگزار شد و با این شرط که کلیه حقوق این فیلم برای شهرداری باشد، با ساخت آن موافقت کردیم.

وی با توضیح اینکه این فیلم دارای اثرگذاری بالایی است، اظهار کرد: زمان این فیلم40 دقیقه است و در 8 تا کلیپ 5 دقیقه ای ساخته می شود.

این مسئول تاکید کرد: در راستای ساماندهی حساب های شهرداری در چارچوب قوانین و مقررات به جهت بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات موجود شهر و منابع بانکی و ارائه خدمات هر چه بیشتر به شهروندان در نظر است با رعایت تبصره ذیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ اسناد آرامستان زنجان در حال انجام است

اخذ اسناد آرامستان زنجان در حال انجام است