مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:002023-05-31سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی 6 هزار مسجد کشور را ظرفیت سنجی می کند


طرح ملی «مسجد به مسجد» با هدف ظرفیت شناسی مساجد کشور و با محوریت جهاد تبیین از سوی بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طرح ملی مسجد به مسجد با نشست توجیهی و هم افزایی همسنگران بنیاد هدایت در سالن جلسات شهید مالامیری آغاز به کار کرد.

در ابتدای نشست، حجت الاسلام مهرداد جعفری مسئول شبکه راهیاری بنیاد هدایت به بیان مقدمه ای درباره نحوه اجرای این طرح پرداخت و اظهارداشت: طی این برنامه از 6 هزار مسجد شاخص سراسر کشور بازدید خواهیم کرد و ضمن شناسایی ظرفیت های موجود با برگزاری محافل گفت وگو محور، سعی در هم افزایی و انتقال تجربیات خواهیم داشت.

روح جهاد تبیین باید بر گفت وگوهای ما حاکم شود در ادامه جلسه حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت ضمن اشاره به اهداف برگزاری طرح مسجد به مسجد اظهار داشت: در سال جدید لازم بود شروع متفاوتی داشته باشیم و مطالباتی از بنیاد هدایت وجود داشت؛ با توجه به اهمیت مسجد و امامت، طرح مسجد به مسجد شکل گرفت.

بنا شد این حضور در میدان اتفاق بیفتد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اولویت های بنیاد هدایت در سال جاری پرداختن به مسئله جهاد تبیین است، گفت: ما باید از هر فرصتی در استان ها و شهرستان ها استفاده کنیم و روح جهاد تبیین بر گفت وگوها، نشست ها و برنامه های ما حاکم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی 6 هزار مسجد کشور را ظرفیت سنجی می کند

سازمان تبلیغات اسلامی 6 هزار مسجد کشور را ظرفیت سنجی می کند