مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-19اجتماعي

افزایش دما و باد، پدیده غالب جوی دشت کاشان


بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار طی روزهای آینده در مناطق مختلف دشت کاشان است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار طی روزهای آینده در مناطق مختلف دشت کاشان است.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دمای هوا در روز دوشنبه به 41 درجه سانتیگراد رسیده و تا روز چهارشنبه تغییر محسوسی ندارد و در این مدت، پدیده غالب جوی در بیشتر نقاط دشت کاشان آسمان صاف همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: بیشینه دمای هوا در روز پنجشنبه به 40 درجه سانتیگراد رسیده و تا روز یکشنبه هفته آینده روند کاهشی پیدا می کند و به عدد 37 درجه سانتیگراد می رسد.

ارغوانی تصریح کرد: پیش بینی می شود که عصر روز جمعه با رشد ابر و افزایش سرعت باد، احتمال خیزش گرد و خاک و ماندگاری آن، کاهش دید و کیفیت هوا دور از انتظار نباشد.

رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده، آسمان مناطق به صورت صاف که در ساعت عصرگاهی کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود و سرعت باد در این روزها 20 متر بر ثانیه (72 کیلومتر بر ساعت) است.

وی افزود: خیزش گردوخاک می تواند منجر به کاهش دید افقی و کیفیت هوا، آسیب به سازه های موقت، احتمال شکستن درختان فرسوده و نهال ها به خصوص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما و باد، پدیده غالب جوی دشت کاشان

افزایش دما و باد، پدیده غالب جوی دشت کاشان