مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-19اقتصادي

ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان در راستای منافع اصناف است


رییس اتاق اصناف مرکز استان همدان گفت: بیشترین آورده ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان به اصناف و بازاریان می رسد چراکه افزایش گردشگر را به دنبال دارد.

- محمد ارغوان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان یکی از آرزوهای دیرینه مردم همدان است چراکه قدمت و کهن این شهر در جهان کم نظیر و حتی شاید بتوان ادعا کرد که بی نظیر است.

وی با بیان اینکه همدان نماد تمدن و شهرنشینی ایرانیان از گذشته تا امروز است افزود: ثبت جهانی آثار تاریخی و طبیعی همدان اتفاقی بود که باید خیلی زودتر رخ می داد تا شهر از برکات آن بهره مند شود.

رییس اتاق اصناف مرکز استان همدان با اشاره به اینکه در خصوص پیگیری ثبت جهانی تپه هگمتانه باید از مسئولان دولت سیزدهم در استان قدردانی کرد ادامه داد: بیشترین آورده این ثبت جهانی به اصناف و بازاریان می رسد چراکه افزایش گردشگر را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه اصناف همدان این ظرفیت را دارند که پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشند خاطرنشان کرد: بازار سنتی همدان از یک سو و مراکز خرید به روز از سوی دیگر می تواند در کنار جاذبه های تاریخی و طبیعی همدان نقطه قوت تقویت و رونق صنعت گردشگری در همدان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان در راستای منافع اصناف است

ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان در راستای منافع اصناف است