مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-06فرهنگي

انتشار اخبار کنسرت ها در مطبوعات دوره قاجار در یک کتاب


«اخبار کنسرت در مطبوعات از دوره قاجار تا پایان سال 1330» عنوان یکی از کتاب های تازه منتشر شده حوزه موسیقی است که به کوشش مهدی نورمحمدی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

- اخبار کنسرت در مطبوعات از دوره قاجار تا پایان سال 1330 عنوان یکی از کتاب های تازه منتشر شده حوزه موسیقی است که به کوشش مهدی نورمحمدی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب اخبار کنسرت در مطبوعات از دوره قاجار تا پایان سال 1330 به کوشش مهدی نورمحمدی توسط انتشارات ماهور به چاپ رسید.

مهدی نورمحمدی درباره این کتاب گفت: کتاب اخبار کنسرت در مطبوعات از دوره قاجار تا پایان سال 1330 به طور اختصاصی به موضوع کنسرت در ایران می پردازد و بازه زمانی عصر قاجار تا پایان سال 1330 را شامل می شود.

در این کتاب هرگونه مطلب در مورد کنسرت اعم از اخبار، اعلان ها، گزارش ها و نقدهای به چاپ رسیده در روزنامه ها و مجله های قدیمی که نایاب و دیریاب هستند گردآوری و منتشر شده است.

این پژوهشگر بیان کرد: برگزاری کنسرت، بخش مهمی از تاریخ موسیقی ایران را تشکیل می دهد و به همین دلیل مطالعه این کتاب می تواند شناخت مناسبی از فعالیت های موسیقیدانان پیشگام ایران را به مخاطب ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اخبار کنسرت ها در مطبوعات دوره قاجار در یک کتاب

انتشار اخبار کنسرت ها در مطبوعات دوره قاجار در یک کتاب